Uuuuuh

Ma streseaza, imi provoaca sila, o repulsie nemarginita toate fatucile astea care vin de la Motatei, sat Ghimpati, judet Suceava la Bucuresti pentru facultate.

De ce? Pentru ca pana acum doua luni s-au spalat la cur in lighean cu sapun de casa si acum au ajuns in Bucuresti. Nimic rau in asta, s-ar putea sa o numiti evolutie. Asta daca nu ar fi atat de ingalate, incat sa aiba figuri, basini, impresii, harfe, oricum vreti voi sa le numiti. Mai fetitelor (pana la a fi femei mai aveti sapte vai si-o vale adanca), cum puteti voi sa aveti pretentii de genul "nu merg in locatia X, e naspa" sau mai stiu eu ce alte chestii de genul, cand pana mai alaltaieri va duceati la suc la carciuma din centrul satului cu Vasile al lui Gherghisor strungaru'? Si prin suc se intelege o Adria Cola, nu va ganditi la vreun Green Apple, ok? CUM?!

Invatati sa vorbiti corect limba romana, sa scrieti, sa cititi, sa va comportati in societate si pe urma veniti cu ce pretentii vreti voi.

Ah! Si uitam ceva foarte important! Pentru ca am observat ca in ultimii ani, femeile se fut tot mai des cu masinile barbatilor... Nu e totusi un pas putin prea mare pentru voi, de la autoturismul cu unul/doi cai putere direct la BMW, Mercedes, Opel, Renault, Ford, poate chiar si Logan?!?

Si acum, pentru feministele pulii care ipotetic ar putea sari cu tot felul de replici: Este o pura coincidenta ca toate satencele care arata bine sunt combinate cu baieti cu masini scumpe si care sunt atat de prosti incat sa cheltuie bani pe carca lor? Tara tuturor coincidentelor bizare mai nou, nu? Aha...

Cu ce ma afecteaza pe mine? E destul de simplu: mi-e imposibil sa dau de o tipa normala, cu care sa pot discuta mai mult decat cluburi, haine si... facebook! Asadar, nu e nevoie sa imi dati dreptate, stiu ca am. Si chiar daca nu imi dati, mi se rupe penisul de catre parerile dumneavoastra, pentru ca sunteti mai frustrate decat mine :(

Ah! Atat de multe de spus! Si despre fetitele astea care nu se lasa "agatate" pe facebook, ca doar nu scapati! De ce decedatii ma-tii ai cont pe un site de SOCIALIZARE daca nu socializezi? Tin sa te anunt ca "Buna!" in limba romana uzuala reprezinta o forma de salut, care in niciun caz nu inseamna "Hai sa te fut!". Si mai ales, NU toti baietii care te saluta sunt niste fermieri cu ceapa si pamant in buletin. Si sa nu uitam ca nu toata lumea e fotogenica, ca vad ca porti capul pe umeri ca sa nu iti ploua in gat, nu ca sa il folosesti!

Nu sunt misogin, iubesc femeile, le respect, le acord toata atentia, dar femeilor adevarate, nu tuturor Miss Coada-Vacii astea!